Ovog proljeća GUESS s ponosom predstavlja: glumicu, pjevačicu, plesačicu,
poduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu- Jennifer Lopez kao glavno lice
brenda.
Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor GUESS-a, a
snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici,
Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje
ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s
raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.
„Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz
80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to. ” –
Jennifer Lopez
Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess
i Fashion&Friends Storu u Tower Centeru.
Foto: Fashion&Friends