Ljetna kampanja Tower Centra Rijeka inspirirana je sunčanom, morskom stranom Rijeke, koja

svojim toplim šarmom, plavetnilom mora i gradskom vizurom pruža neodoljivi osjećaj vječnog

ljeta.

Kampanja koja je nastala u već uigranoj suradnji s Design i marketing agencijom Fabula, u prvi

plan stavlja lepršave i ljetne kombinacije te modne dodatke. Bezvremenski i nezaobilazni predmeti

poput ljetnih haljina, kupaćih kostima, torbe za plažu ili šešira uklopljeni su u vizuale koji pozivaju

na Best summer shopping. Model i zaštitno lice kampanje Prijestolnica mode Tea Mlinarić,

prezentirala je nove trendove trgovina Tower Centra.

Ovoga puta Prijestolnica mode snimana je na jedrilici, a vizuali donose vizuru grada Rijeke iz

morske perspektive. Uz zvuk valova i južinu u kosi, nastale fotografije za kampanju potpisuje Filip

Gržinčić, hairstyling Sensa studio, a makeup Romana Poropat, sve pod vodstvom kreativnog

direktora Fabule, Marka Perožića.


“Ideja za kampanju nastala je tijekom jednog vraćanja s jedrenja. Gledajući u obrise grada, shvatio

sam da se Rijeka rijetko prikazuje kao grad “s ove strane mora”, a još manje s jedrilice. Željeli smo

prikazati ljetni, morski identitet Rijeke.” - istaknuo je Perožić.


Podsjetimo, ovo su treći vizuali iz serije kampanje Tower Center Rijeka - Prijestolnica mode.

Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020,

zaduženom za organizaciju EPK 2020. u Rijeci. Na tragu partnerstva i kulturnih događaja, Tower

Center Rijeka uz svoj naziv dodao je potpis Prijestolnica mode, ističući centar kao središnje

mjesto modnih događanja u Rijeci i podupirući svojim reklamnim prostorima kulturnu

manifestaciju. Prva serija vizuala, ona zimska, snimana je u Palači Modello, a druga, proljetna, u

parku Nikole Tesle.


Na pitanje je li bilo teško snimati na moru, jednoglasno odgovaraju da nije.

“Najteža je bila borba s vremenskom prognozom. Promjenjivo vrijeme u lipnju nije nam išlo u

korist, pa smo doslovno iz dana u dan, iz sata u sat mijenjali strategiju i planove.” - poručuje

Marko.


Vrijeme ih je poslužilo i dobro da je - jer Tower Center Rijeka zaista ima kampanju od koje zastaje

dah. Jedva čekamo vidjeti što su osmislili za jesen!