Ljetna kampanja Tower Centra Rijeka inspirirana je sunčanom, morskom stranom Rijeke, koja
svojim toplim šarmom, plavetnilom mora i gradskom vizurom pruža neodoljivi osjećaj vječnog
ljeta.
Kampanja koja je nastala u već uigranoj suradnji s Design i marketing agencijom Fabula, u prvi
plan stavlja lepršave i ljetne kombinacije te modne dodatke. Bezvremenski i nezaobilazni predmeti
poput ljetnih haljina, kupaćih kostima, torbe za plažu ili šešira uklopljeni su u vizuale koji pozivaju
na Best summer shopping. Model i zaštitno lice kampanje Prijestolnica mode Tea Mlinarić,
prezentirala je nove trendove trgovina Tower Centra.
Ovoga puta Prijestolnica mode snimana je na jedrilici, a vizuali donose vizuru grada Rijeke iz
morske perspektive. Uz zvuk valova i južinu u kosi, nastale fotografije za kampanju potpisuje Filip
Gržinčić, hairstyling Sensa studio, a makeup Romana Poropat, sve pod vodstvom kreativnog
direktora Fabule, Marka Perožića.
“Ideja za kampanju nastala je tijekom jednog vraćanja s jedrenja. Gledajući u obrise grada, shvatio
sam da se Rijeka rijetko prikazuje kao grad “s ove strane mora”, a još manje s jedrilice. Željeli smo
prikazati ljetni, morski identitet Rijeke.” - istaknuo je Perožić.
Podsjetimo, ovo su treći vizuali iz serije kampanje Tower Center Rijeka - Prijestolnica mode.
Ideja kampanje nastala je na temeljima partnerstva Tower Centra s tvrtkom Rijeka 2020,
zaduženom za organizaciju EPK 2020. u Rijeci. Na tragu partnerstva i kulturnih događaja, Tower
Center Rijeka uz svoj naziv dodao je potpis Prijestolnica mode, ističući centar kao središnje
mjesto modnih događanja u Rijeci i podupirući svojim reklamnim prostorima kulturnu
manifestaciju. Prva serija vizuala, ona zimska, snimana je u Palači Modello, a druga, proljetna, u
parku Nikole Tesle.
Na pitanje je li bilo teško snimati na moru, jednoglasno odgovaraju da nije.
“Najteža je bila borba s vremenskom prognozom. Promjenjivo vrijeme u lipnju nije nam išlo u
korist, pa smo doslovno iz dana u dan, iz sata u sat mijenjali strategiju i planove.” - poručuje
Marko.
Vrijeme ih je poslužilo i dobro da je - jer Tower Center Rijeka zaista ima kampanju od koje zastaje
dah. Jedva čekamo vidjeti što su osmislili za jesen!