U svijetu u kojem je tempo svakodnevice vrlo dinamičan, brend Comma nas kampanjom "Littlemoments" podsjeća da odvojimo trenutak za sebe jer svaki mali trenutak je neprocjenjiv.
Nova kampanja za proljeće/ljeto 2024. pod nazivom “Mali trenuci” podsjeća nas da trebamo cijeniti male životne radosti. Uostalom, pozitivne stvari i događaji u nama bude radost i veselje te tako stvaraju naše male trenutke. Na primjer, kada sunce obasja stare građevine zlatnim sjajem, kada uživate u prvoj jutarnjoj kavi na živahnom trgu, kada vas slikovita priroda čeka na vratima. Tako je brend Comma sa zaštitnim licima kampanje Cate Underwood, ElisabettomDessy i Anitom Pozzo dočarao raznolikost i ljepotu ovih „Malih trenutaka“. Fotografije nas inspiriraju i pokazuju koliko je lako male stvari pretvoriti u nešto posebno u svakodnevnom životu.
Nisu samo zaštitna lica kampanje raznolika, već i kolekcija koja nudi široku paletu stilova, boja i ideja kako se odjenuti za različite prilike u danu. Lagani materijali i romantična čipka stvaraju elegantan sklad kolekcije, dok nijanse boja daju toplu i osvježavajuću notu.
Brend Comma u proljetnim i jesenskim mjesecima kreira posebne kapsula kolekcije. Ona koja će osvježiti Comma trgovine zove se "CandyCapsule" - kolekcija u boji bombona. Živahne boje i jednostavni dizajni ističu lakoću života. Kapsula kolekcija sadrži gornje dijelove, haljine i kostime koje lako međusobno kombiniramo, u različitim bojama: ružičastoj i boji pijeska.
Foto: PR