Srebrnarnice Argentum pokrenule su drugi val duhovite edukativne kampanje s ciljem informiranja građana o opasnostima koje vrebaju kod brojnih otkupljivača zlata.

„Ne budite ovce, pazite na svoje novce“ slogan je zapažene medijske kampanje hrvatskog lanca srebrnarnica ARGENTUM koja je ovih dana krenula u svoj drugi javni istup s ciljem informiranja građana o opasnostima koje vrebaju kod brojnih otkupljivača zlata.

Još od lansiranja kampanje 2016. godine Argentum posredstvom medija ulaže konstantne napore kako bi građani pravovremeno bili svjesni opasnosti koje se kriju kod ulaska u pogrešnu poslovnicu za otkup zlata. Naime, na hrvatskom je tržištu i dalje veliki broj otkupljivača plemenitih kovina koji iskorištavaju neznanje klijenata i ne isplaćuju im zasluženu svotu.

Iako se nastavkom širenja svijesti na nacionalnoj razini svakim danom postiže sve veći broj informiranih pojedinaca i dalje postoji veliki broj građana koji nije upoznat s ovom problematikom, poručuju iz srebrnarnica Argentum.

O kakvom se problemu radi najbolje pokazuje činjenica da je dugotrajnim praćenjem cijena otkupa zlata u Republici Hrvatskoj dokazano da građani i dalje svakim danom gube na tisuće kuna jer se nisu na vrijeme informirali o situaciji na tržištu. Najčešći razlog je taj što otkupljivači svoje cijene zlata nisu regulirali sukladno onima na svjetskoj burzi plemenitih kovina, a koje su u svakom trenutku podložne promjenama na globalnoj razini.

Osim toga, u srebrnarnicama Argentum ne postoji manipulativni princip cjenkanja te se svakom građaninu bez iznimke nude najviši mogući iznosi za otkup zlatnih predmeta – za jedan gram 14-karatnog zlata čak 140 kuna dok jedan gram čistog, 24-karatnog zlata trenutno postiže cijenu od čak 245 kuna. Riječ je o iznosima puno višim od onih koje nude ostali otkupljivači plemenitih kovina, a razlog leži u tome što su u Argentumu cijene otkupa zlata regulirane svjetskom burzom te se isplata vrši momentalno i bez odgode.

VIŠE O KAMPANJI „ ZLATNA OVCA“

Edukaciju o opasnostima otkupa zlata, kao i o tome gdje po najpovoljnijim uvjetima mogu prodavati svoje zlato, pokazuju glavna lica Argentumove duhovite kampanje – glumci Ivana Boban i Denis Bosak. U kampanji predstavljaju „najveće naivce“ koji su pristali na preniske cijene otkupa zlata te su za potrebe kampanje proglašeni dobitnicima nagrade „Zlatna ovca“.

Kako bi educirali građane o opasnostima nepovoljnog otkupa, u Argentumu su pripremili i zanimljivu infografiku:

 

FOTO: PR