Uspješna proljetna kampanja Tower Centra u suradnji s Design & Marketing agency Fabula nastavlja se i drugim dijelom. Snimana u prostoru Centra, preciznije u popularnoj Kooglani Food&Baru u ovoj kampanji prezentira sve benefite centra i prikazati ga kao destinaciju koja je mnogo više od samog shoppinga - ono je i mjesto druženja, zabave i susreta.

Stilistica Ivana Pirizović u kampanji je na chick način prikazala kako nositi IT komade iz novih kolekcija. U kampanji su prikazani must have komadi svjetski poznatih urbanih brendova iz  Fashion&Friends, Replay, Aldo i Europa 92. 

Sara: suknja Fashion&Friends 1.560 kn, duks s printom 2.420 kn, cipele Aldo 720 kn. Nik: nadkošulja Replay 1.690 kn, majica kratkih rukava Replay 300 kn, traperice Europa 92 599 kn, tenisice Replay 1.230 kn.


Inspiracija za ovo snimanje bio je fusion između mladenačkih komada, upadljivih boja, trendova i onih klasičnih, koji su uvijek IN, poput dobrih traperica. Redizajnom vintage oldskul komada odjeće poput Adidas trenerki i odjevnih komada inspiriranih osamdesetim i devedesetim godinama (poput Versace kompleta) pokušala sam vintage vibru približiti mlađim generacijama, a ne previše udaljiti od onih koji vole klasičnije, vječne komade u ormaru (a zapravo je svaki u ovoj kampanji zasebno upravo takav).  Budući da je eklektičan stil odlika hrabrih ljudi, htjela sam upravo pozvati na to, na hrabrost pri odijevanju i izražavanju svoje kreativnosti na taj način. Ne mogu se oteti dojmu da editorijal odiše nekakvim Miami Heat prizvukom i poziva na vedrije dane, misli i vremena. Ukoliko svemu tome dodamo Bottega Veneta naočale, dobili smo i moment nezaobilaznog trenda i branda kojemu ni oni imuni ne mogu pobjeći i ne primjetiti ga, otkrila nam je Ivana.


Modeli: Sara Očko i Nik Vuga

Fotografija: Filip Gržinčić

Hairstyling: Sensa studio

Make-up: Romana Poropat

Stilist: Ivana Pirizović