Uspješna proljetna kampanja Tower Centra u suradnji s Design & Marketing agency Fabula nastavlja se i drugim dijelom. Snimana u prostoru Centra, preciznije u popularnoj Kooglani Food&Baru u ovoj kampanji prezentira sve benefite centra i prikazati ga kao destinaciju koja je mnogo više od samog shoppinga - ono je i mjesto druženja, zabave i susreta.
Stilistica Ivana Pirizović u kampanji je na chick način prikazala kako nositi IT komade iz novih kolekcija. U kampanji su prikazani must have komadi svjetski poznatih urbanih brendova iz Fashion&Friends, Replay, Aldo i Europa 92.
Inspiracija za ovo snimanje bio je fusion između mladenačkih komada, upadljivih boja, trendova i onih klasičnih, koji su uvijek IN, poput dobrih traperica. Redizajnom vintage oldskul komada odjeće poput Adidas trenerki i odjevnih komada inspiriranih osamdesetim i devedesetim godinama (poput Versace kompleta) pokušala sam vintage vibru približiti mlađim generacijama, a ne previše udaljiti od onih koji vole klasičnije, vječne komade u ormaru (a zapravo je svaki u ovoj kampanji zasebno upravo takav). Budući da je eklektičan stil odlika hrabrih ljudi, htjela sam upravo pozvati na to, na hrabrost pri odijevanju i izražavanju svoje kreativnosti na taj način. Ne mogu se oteti dojmu da editorijal odiše nekakvim Miami Heat prizvukom i poziva na vedrije dane, misli i vremena. Ukoliko svemu tome dodamo Bottega Veneta naočale, dobili smo i moment nezaobilaznog trenda i branda kojemu ni oni imuni ne mogu pobjeći i ne primjetiti ga, otkrila nam je Ivana.
Modeli: Sara Očko i Nik Vuga
Fotografija: Filip Gržinčić
Hairstyling: Sensa studio
Make-up: Romana Poropat
Stilist: Ivana Pirizović