U sklopu premijere dokumentarca “SPASIMO MEDITERAN” Springfield je donirao 1 EUR za svaki podijeljen hashtag #SALVEMOSNUESTROMEDITERRANEO na Instagramu. Dokumentarni film režirao je morski biolog Manu San Félix, istraživač National Geographica, koji se fokusirao na očuvanje Posidonije koja se nalazi u Mediteranskom moru oko Balearskih otoka.
U sklopu eco-friendly linije R[ECO]NSIDER, Springfield tijekom SS19 sezone surađuje s National Geographicom i Manu San Félixom na projektu Posidonia Maps kako bi sudjelovali u spašavanju morskog dna te očuvali životinjske vrste.
Posidonija, vrsta morske cvjetnice u Mediteranskom moru od velike je važnosti za opstanak faune, a ujedno pruža utočište mnogim vodonošcima. Osim toga, ova morska trava iznimno je važna jer formira grebene visoke i do nekoliko metara koji stvaraju pijesak za plaže Balearskih otoka. Svaki hektar Posidonije ispušta desetke tisuća litara kisika čime je procijenjeno kako bi područje Parc Natural de Ses Salines moglo proizvesti dovoljno kisika za ukupno stanovništvo Ibize.
Kroz posljednjih 50 godina vanjski faktori doveli su do gubitka 34% Posidonije u zapadnom Mediteranskom moru. Situacija je tim gora jer ova morska trava raste izuzetno sporo te će na nekim područjima biti potrebno čak tri stoljeća da se obnovi morsko dno na mjestima gdje je uništena.
Potaknut time, Manu San Félix izradio je Posidonia Maps – javnu web stranicu i aplikaciju koja se može koristiti na Android te iOS uređajima. Prva podvodna mapa ovakve vrste omogućava brodovima opremljenost sustavom Automatic Identification System (AID) koji im pruža online pristup i locira prisutnost ove dragocjene morske trave kako bi pomorci koji plove na tim područjima znali gdje da se usidre, a da pritom ne unište morsku travu. Više informacija na: www.posidoniamaps.org
Zahvaljujući liniji R[ECO]NSIDER i posvećenosti okolišu Springfield će donirati 1 EUR za svaki podijeljen hashtag #SalvemosNuestroMediterraneo na Instagramu. Dodatno, brend je dizajnirao kolekciju od 9 majica (6 za muškarce i 3 za žene) ukrašenih fotografijama koje je izradio Manu San Félix. Ovo je drugi eco-friendly projekt koji je brend lansirao ove sezone za spas Mediterana. Prvi projekt organiziran je u suradnji s organizacijom SEAQUAL za ‘vodu bez plastike’.