
Nova modna kampanja Tower Centra Rijeka pod nazivom „The Art of Shopping“ donosi jedinstvenu fuziju umjetnosti, kulture i suvremenih modnih trendova, postavljajući visoke estetske standarde za ovu sezonu. Kampanja je snimana u impresivnim prostorijama Palače Šećerane, dijelu Muzeja Grada Rijeke, čime se dodatno naglašava sinergija između modne inspiracije i bogatog kulturnog naslijeđa.
Središnja ideja kampanje bila je povezati modu s umjetnošću kroz pažljivo odabrane stylinge, tonove i teksture koji evociraju klasične skulpture i umjetnička djela, a istovremeno reflektiraju suvremene modne tendencije. Stilistica i model kampanje Ivana Pirizović naglašava da je željela kroz odjeću, makeup i frizuru ispričati priču o tradiciji Rijeke, ali na način koji je istovremeno svjež, suvremen i – vječan.
Suknja, Reserved 22,99. Košulja, Reserved, 22,99 €. Korzet, privatna kolekcija. Cipele, Aldo, 132,00 €. Torba, Aldo 79,00 €.
"Pokušala sam kroz stylinge, makeup i frizuru povezati umjetnost, umjetnike, tradiciju, kroz boje karakteristične za kiparstvo i umjetnost, poput pješčanih i zemljanih tonova, boje kože, konjaka i strukture i siluete koje podsjećaju na umjetnička djela kako bi u fokus stavili tradiciju našeg grada, a istovremeno ju povezali sa snagom novih trendova koji su zapravo vječni – poput umjetnosti," istaknula je Ivana.
Suknja, Reserved 22,99. Košulja, Reserved, 22,99 €. Korzet, privatna kolekcija. Torba, Aldo 79,00 €.
Suknja, Reserved 22,99. Košulja, Reserved, 22,99 €. Korzet, privatna kolekcija. Torba, Aldo 79,00 €.
U jednom od upečatljivih stylinga, Ivana nosi bež suknju i bluzu iz Reserved trgovine, kombinirane s elegantnim cipelama i torbom iz Alda, dok završni dojam zaokružuje Prahir nakit.
„The Art of Shopping“ nije samo modna kampanja – to je umjetnički manifest koji poziva posjetitelje Tower Centra da dožive kupovinu kao oblik osobnog izražavanja i kreativnosti. Kampanja snažno poručuje: moda nije prolazna – ona je, poput umjetnosti, vječna.
Foto: Filip Gržinčić