Ključni komad ovog proljeća je cozy i stylish trenirka. Udobna i topla, a ono što nas posebno veseli je njena svestranost i mogućnost kombiniranja. Od ležernog dana u kućnom uredu do izlaska na kavu trenirku ćemo ovog proljeća viđati svuda.
Osim za dnevne kombinacije, idealan je izbor za sportske aktivnosti. U svakom slučaju, obožavamo je zbog njene praktičnosti i jednostavnosti. Stoga ne čudi da je bila idealan izbor nove kampanje Tower Centera.
Ideja za proljetnu kampanju nastala je u Design & Marketing agency Fabula. Fokus kampanje za 2022. godinu je - Tower Center. Kako bismo napravili razliku naspram prethodnih godina, kampanju smo zamislili kao snimanje u interijeru i to u interijeru samog centra. Inspiracija kampanje bilo je sam prostor centra kao mjesta interakcija: između prostora i aktera, te aktera međusobno. Ideja kampanje je istaknuti sve benefite centra i prikazati ga kao destinaciju koja je mnogo više od samog shoppinga - ono je i mjesto druženja, zabave i susreta. Svi znamo Tower Center kao najbolju shopping destinaciju - vrijeme je da istaknemo i ostale adute! Rekao nam je Kreativni direktor Marko Perožić
Drugi cilj bio je obuhvatiti sve ciljane skupine centra - osim žena, tu su obitelji, muškarci kao i uloge koje imaju u životu - prijateljice, roditelji i sl.
Fotografija: Filip Gržinčić
Hairstyling: Sensa studio
Make-up: Romana Poropat
Stilist: Ivana Pirizović