Još od svog osnivanja ovaj kultni američki brend iz sezone u sezonu nas podsjeća zašto ga volimo i svaki put se iznova vraćamo njegovim modelima.
Estetika 90-ih i udobnost i dalje su važni kriteriji od kojih Calvin Klein ne odustaje ni u kolekciji jesen/zima 2021. Široki krojevi jakni, duks s logotipom i nezaobilazni bezvremenski denim prijedlog su svakodnevnog outfit-a, koji će vas prije svega kupiti svojom komfornosti.
S idejom da potakne self-expression glavni akteri nove kampanje „The Language of Calvin Klein “ postaju pojedinci različitih profesija, koji kroz seriju videa, emotivnih razgovora i pisanih poruka žele ispričati svoju priču.
Pored toga što je novom kampanjom brend ukazao na značaj samoizražavanja i ohrabrio na iskazivanje svojih emocija, u fokusu ove sezone svakako će biti i ekološke teme, koje za cilj imaju održivije poslovanje modne industrije i bolju kvalitetu života. Brend se ovoga puta potpuno okrenuo „planet-friendly“ materijalima, tako da će svi ljubitelji Calvin Klein komada biti u prilici ove zime imati i jakne od recikliranog perja.
Ove sezone razmišljajte minimalistički, birajte komforno, i što je najvažnije izrazite svoje najdublje emocije kroz riječi i outfit-e koje birate.
FOTOGRAFIJA: Matej Jurčević
ASISTENT FOTOGRAFA: Mate Nikola Tonković
MODELI: Nemanja, Elena, Luka, Matea, Matilda, Ana