Jeste li čuli za generaciju Z? Riječ je o novoj generaciji, popularno nazivanoj fejs i iPHONE generacijom. Oni ne poznaju svijet bez modernih pomagala i tehnologije, pristup svemu imaju od najranije dobi, stoga su dobro informirani i upućeni u globalna pitanja. Pripadnik Z generacije, Marko Rubinić, je i naš današnji sugovornik, svestran i ambiciozan, aktivan na društvenim mrežama i dobro informiran.

Pozdrav, tko je uopće Marko, kako ti sam sebe predstavljaš?

Hmm, o sebi je uvijek najteže, no ono što sam trenutno ja ; student biotehnologije, zadnja godina, spremam se na Erasmus u Sloveniju, volim i živim znanost. Aktivan sam, želim doprinijeti zajednici u kojoj živimo, pa sam tako voditelj raznih studentskih projekata, među kojim uvijek rado ističem Putujuće znanstvenike. Strast mi je Instagram, fotografija i moda.

Košulja, 699 kn. Majica, 909 kn TOMMY HILFIGER. Pametan sat 1.699 kn, A1 MOBILCENTAR

Generacija Z društveno je angažirana, što želiš ti ostaviti u nasljeđe mlađima od sebe?

Današnjica je postala teška, prvenstveno mladim ljudima koji od starta kreću težiti  krivim idealima. Nastojim, kako sebi tako i drugima oko mene pružiti i omogućiti mirno okruženje koje je dobro za psihičko zdravlje pojedinca o kojem se, bar po mom mišljenu, još uvijek premalo priča u Hrvatskoj. Smatram da treba ulagati u psihičko zdravlje mladih s obzirom na to da su psihičke bolesti već sada vodeći zdravstveni problem u svijetu. Želim sigurno i poticajno društvo.

Upravo zato si i ti jako angažiran?

Zvuči možda čudno, ali ja samo radim ono što volim i što me zanima. Spontano je došlo do svih angažmana i projekata. Kroz ljubav do društvene angažiranosti. S druge strane žalosti me društvo u kojem danas živimo, želim da dođe do promjene kako za ostale, tako i za mene.

Hoodica 279,30 kn, košulja 223,30 kn, S.OLIVER

Instagram je za tebe i tvoju generaciju dio života, aktivno sudjeluješ i objavljuješ, što je tebi bitno u komunikaciji s followerima?

Prikazati život kakav je. Bez uljepšavanja, bez glume. Meni je Instagram moj način izražavanja, mjesto gdje me ljudi mogu upoznati i shvatiti moj način života. Iako smo naizgled povezaniji zbog društvenih mreža, zapravo postajemo sve otuđeniji jedini od drugih te nam ponestaje tema za razgovore uživo s obzirom na to da „sve o svakome“ vidimo putem društvenih mreža.

Od zabave do posla, ti imaš zavidan broj followera, kako je došlo do toga?

Kod mene vrlo spontano, otvorio sam svoj Instagram account i počeo objavljivati fotografije, prvo iz zabave, a tek nedavno počeo sam razmišljati što i kako te koju poruku o sebi želim poslati. Hashtagovi su u cijeloj priči jako bitni, to je ono što će dovesti nove followere. S vremenom sam shvatio da želim kroz moj Instagram promovirati znanost i prikazati život kakav on zaista je.

Košulja, 174,50 kn GENTLEMAN

Gadgeti su svugdje oko nas, što ti najviše koristiš?

Haha, pa da, teško mi je zamisliti dan bez mobitela i slušalica. Uz to, volim fotografirati pa koristim i fotoaparat te naravno laptop.

Uz sadržaj bitna je i pojavnost, pratiš li trendove i gdje voliš kupovati?

Iskreno, baš ne pratim svjetske modne trendove, iako se volim lijepo obući i vidjeti lijepo obučene ljude. Osobno mi je važno osjećati se udobno u onome što nosim. Volim Springfield i S.Oliver. To su trgovine u kojima uvijek pronađem nešto za sebe. Tower Center često posjećujem jer obožavam ići u kino, pa uvijek prije napravim đir i spojim ugodno s korisnim; shopping i kino.

Košulja, 699 kn. Majica, 909 kn TOMMY HILFIGER. Pametan sat 1.699 kn, A1 MOBILCENTAR

Foto: Mateo Malvić