Američki brend Tommy Hilfiger, koji pripada grupi PVH Corp, predstavio je globalnu kampanju za jesen 2020, koja je inspirirana zajedničkom težnjom ka boljoj budućnosti. Ljubitelji brenda imat će priliku uključiti se tijekom sezone u inicijative koje slave ovu filozofiju i pokažu moć zajednice.

Jesenska kampanja zabilježena je objektivom modnog fotografa Dan Martensena, koji kroz svoj rad slavi ljepotu različitosti svake kulture. Snimljena na idiličnom Diznijevom ranču GoldenOak, kampanja okuplja inspirativne globalne ikone koje povezuju zajedničke vrijednosti, kao što su Alton Mason, RalphSouffrant, GeronMcKinley, Halima Aden, Dilone, MichaelaDePrince, SooJoo Park i PreciousLee. 



„Kada smo suočeni s ozbiljnim socijalnim i ekonomskim izazovima, najbolji način da se krećemo prema naprijed je da stojimo jedni uz druge”, izjavio je kultni dizajner i dodao: "Svaki izazov u isto vrijeme predstavlja i priliku. Može nas odvesti korak bliže ostvarenju našeg sna, potaknuti našu radoznalost i nadahnuti kreativnost koju nismo ni znali da posjedujemo. Kroz filozofiju “MovingForwardTogether” želimo probuditi kreativnu iskru i ponuditi pomoć tamo gdje je najpotrebnija“.

TogetherWeCreate

Početkom rujna Tommy Hilfiger kupci širom svijeta dobili su priliku da na specijalnoj online platformi ko-kreiraju nove komade koristeći ostatke tkanina i u isto vrijeme reinterpretiraju stilove prethodnih sezona. Ovi modeli bit će dostupni u odabranim trgovinama diljem svijeta, kao i na webshopu tommy.com.

TogetherwithLocalHeroes

Kako bi pomogao lokalnim krojačima i umjetnicima koji su pogođeni pandemijom korona virusa, brend je pokrenuo projekt Tommy RepairShop, omogućivši besplatnu uslugu popravaka odjeće u svojim trgovinama. Partneri će dobiti poseban prostor unutar trgovine da predstave svoj rad i ostvare kontakt s novim, potencijalnim kupcima. Inicijativa ima za cilj produžiti život omiljene odjeće potrošača, u skladu s filozofijom brenda “WasteNothing” i “WelcomeAll”. Prvi Tommy RepairShops otvoreni su 18. rujna u Hamburgu i Dizeldorfu, a uskoro će se proširiti i na druge europske zemlje. 


„MovingForwardTogether“ je nastavak filantropskih napora brenda, koji je u jeku pandemije poklonio 10.000 bijelih majica zdravstvenim radnicima i donirao cjelokupni prihod kapsula kolekcije, kreirane od strane Tommy Hilfiger kupaca, za borbu protiv korona virusa.