Poznati multibrand concept store s novom kolekcijom poručuje da ne moramo biti savršeni.
Poznati multibrand concept store Fashion&Friends predstavio je novu kampanju za proljeće/ljeto 2018 koristeći hashtag #IMPERFECT kao simbol individualnosti.
Osam modela, istinskih predstavnika spontane i slobodne Millennials generacije, zajedno prenose ovu poruku s fotografija koje ćete uskoro vidjeti na plakatima diljem grada i u Fashion&Friends poslovnicama.
Prema kreativnom konceptu Jasenke Stekić, u ovoj sezoni slavimo izražajan stilski potpis uz najtraženije modne komade sezone. U kampanji su prikazani MUST HAVE komadi svjetski poznatih urbanih brendova iz multibranda Fashion&Friends kao što su Replay, Diesel, Tommy Jeans, Guess, Liu Jo, Gaudi, Manila Grace, Calvin Klein jeans, SuperDry, Ugg, Premiata i drugi. Kao hommage uvijek inspirativnom street style izgledu svjetskih metropola, ali i Zagreba, odvažno se spajaju uglađenost i vintage, provokativnost i casual te jarke boje i neutralni tonovi. U ženskom staylingu primjetna je tendencija metalik tekstura koje naglašavaju ženstvenost haljina od šifona i transparentnih slojeva tila. S druge strane, za muškarce se predlažu robusne majice s printom i traper koji je tretiran u skladu sa sezonskim imperativima.
Video sa snimanja nove Fashion&Friends kampanje za SS2018: