L’OCCITANE trgovine već su poznate kao idealna destinacija za kupnju poklona te svake godine u vrijeme blagdana s nestrpljenjem iščekujemo vidjeti čime će nas ovog puta iznenaditi.

Ovaj poznati brend luksuzne francuske kozmetike za blagdansku sezonu 2018. godine predstavio je suradnju s prestižnom modnom kućom CASTELBAJACParis. Zahvaljujući ovom partnerstvu, L’OCCITANE poklon-kutije ove su godine zasjale u modernom kolorističnom pop-art dizajnu koji će svakoga zaintrigirati da otkrije što ga očekuje ispod božićnog drvca. U ovim kutijama skriva se još iznenađenja – najpopularniji L’OCCITANE proizvodi također u dizajnerskom izdanju, limitirane kolekcije, novi mirisi, neodoljive kugle i zvjezdice prepune mirisnih njegujućih poslastica… Naravno, i ove godine ponudili su lijepi izbor setova po promotivnim cijenama, za manje i veće budžete.

L’OCCITANE

Koji su najpopularniji pokloni ove sezone?

Što kažu iz L’OCCITANEA, koja su najčešća pitanja kupaca u prosincu i koji su najpopularniji pokloni ove sezone? „Pripadnice ljepšeg spola nerijetko mjesecima unaprijed planiraju kombinacije L’OCCITANE darova kojima će razveseliti svoje prijateljice i partnere, a vole i objaviti svoje želje na društvenim mrežama. Ove godine im se sviđa to što su njihovi omiljeni proizvodi, iz kolekcija Badem i Karite, u dizajnerskom ruhu, pa je to opet nešto moderno i prestižno za pokloniti prijateljicama. Za muškarce biraju najčešće naše balzame poslije brijanja koji su posebno njegujući i kvalitetni. S druge strane, muškarci su nepredvidivi. Neki vole na vrijeme naručiti poklone putem naše web trgovine, jer znaju što njihove gospođe vole i koriste. Druge pak, očekujemo nekoliko dana prije Božića, kada  obično dođu potražiti last-minute savjet od naših estetskih savjetnica u trgovinama.Što je novo, što žene vole, ona vaša krema za ruke, nešto s božurom, neki dobar parfem… Ovo su samo neki od zahtjeva oko kojih uvijek rado savjetujemo kupce. To je posebno veselo razdoblje u našim trgovinama, što mislim da svaki kupac može i osjetiti kada uđe u bilo koju L’OCCITANE trgovinu.“, komentira Ana-Marija Turković, voditeljica maloprodaje za L’OCCITANE.

L’OCCITANE,

Što se krije iza crteža na kutijama i limitiranim kolekcijama, odgovara voditeljica marketinga Petra Sikirić. „Odabir božićnih poklona je težak jer poklonom želimo osobi pokazati koliko nam znači i prenijeti joj neku poruku. Kada se radi o nama bliskoj osobi, često za poklon biramo nešto kvalitetno, njegujuće, što i sami redovito koristimo jer želimo taj doživljaj njege i luksuza pružiti i toj, posebnoj osobi. Htjeli smo kupcima i vizualno dočarati da iza svakog L’OCCITANE proizvoda stoji istinita priča o našim vrijednostima i na taj način ih podsjetiti da je ponekad najbolji izbor onaj najjednostavniji – koji bi i sami za sebe odabrali. CASTELBAJAC Paris za nas je oslikao vrijednosti koje brend L’OCCITANE već mnogo godina podupire.Oznaka „Moja Provansa“označava dugoročna partnerstvaL’OCCITANEA s dobavljačima.„Moj planet“ simboliziraL’OCCITANEOVE aktivnostiza zaštitu bioraznolikosti, dok „Moja predanost“ odražavanašu potporu emancipacijiproizvođačica karite maslaca.„Moj vid“ priča je o borbi protiv sljepoće koja se može spriječiti, borbi koju predano vodi naša međunarodna

L’OCCITANE

L’OCCITANE

L’OCCITANE

L’OCCITANE