Najveća hrvatska kompanija u prodaji jeans-a Europa 92 već punih 30 godina i donosi najbolje i najveće svjetske jeans brandove. Sinonim jeans kulture – Europa 92 utjecala je na mnoge „jeans generacije“ počevši od kultnog Levi’s-a, preko jeans brandova Lee, Wrangler, Mustang, LTB pa sve do amsterdamskog Scotch & Soda, vlastitog AD twentyte ostalih cijenjenih imena modnog svijeta: Salsa Jeans, Broadway, Redskins i Petrol Jeans.
Procjenjuje se da je svaka druga osoba kupila traperice u Europi 92!
Prateći stilove sve ove godine, tvrtka se prilagođavala vremenu i novim generacijama zadržavajući kvalitetu ponude. Pratiti najdugovječnije brandove i ujedno ostati na samom vrhu nije lako. Bitno je razumijevanje mode i potreba kupaca kao osnovnog oblika uspješne suradnje. Slušati želje kupaca pratiti trendove i dan danas kad se moda mijenja u vrlo kratkom roku, a noviteti i hitovi iskaču po društvenim mrežama zahtjeva neprestani razvoj i proučavanje tržišta! A za ostati na vrhu bitno je držati korak s vremenom, što Europa 92 uspješno radi već 30 godina.
Kako su postali najveći hrvatski lanac monobrand i multibrand trgovina!
Počeci Europe 92 sežu 30 godina unazad zastupništvom za prvi tradicionalni europski jeans brand-Mustang. Nakon desetljeća uspješnog rada s Mustangom Europi 92 se pridružuju tradicionalni američki jeans brandovi Wrangler&Lee. Kao krunu uspješnog rada nakon 20 godina Europa 92 dobiva zastupništvo vodećeg jeans branda u svijetu- Levi’s. Danas se u Europa 92 trgovinama može pronaći izbor najvećih jeans i modnih brandova – Europa 92 ima 3 koncepta trgovine i oko300 zaposlenika, a s obzirom na potencijal tržišta očekuje se daljnji rast.
Europa 92 osigurala je svoje lidersko mjesto u prodaji jeansa na ovim prostorima neprestano razvijajući nove ponude i prilagođavajući se svjetskim trendovima. Poseban ponos poslovanja čini vlastiti brand AD twenty koji donosi dašak hrvatskog dizajna i proizvodnje!
Uz standardnu ponudu brandova uključili su se i u savjetovanje oko samog stila koji je prilagođen pojedincu. Tako će neki modeli odjeće istaknuti vaše adute i smanjiti eventualne nedostatke, čime vaše traperice ujedno postaju i „modelator“ vaše figure, a neke će se prilagoditi aktivnostima i hobijima kojima se bavite. Jeans brandovi godinama su se prilagođavali svakodnevnom životu i postali „must have“ svakog ormara!
Najoptimalniji oblik suradnje i održavanja vodećeg mjesta na tržištu je „win win“ odnos sa kupcima! Da bi uspješan „win win“ odnos između kupaca i prodavača bio na duge staze ekipa iz Europe 92 neprestano ulaže i educira svoje osoblje. S oko 300 djelatnika u Hrvatskoj, Europa 92 ponosna je na sve jeans stručnjake koji svoje znanje prenose na kupce.
Europini djelatnici-stručnjaci za jeans brandove, koji svojim savjetima i podrškom uvijek rado pomažu te prenose „jeans kulturu“ pokazali su sekao ključ uspješne suradnje s kupcima ipostojanost na tržištu. Ono što je najbitnije za istaknuti je dugogodišnji trud koji Europa 92 ulaže u svoje djelatnike te ih svakodnevno informira o novostima u svijetu jeansa.
„Razumijevanje je osnova uspješne suradnje – vjerujemo u važnost odnosa s našim kupcima te ulažemo mnogo truda u svoju stručnost i susretljivost, kako biste iz naših trgovina izlazili zadovoljni i s veseljem se uvijek iznova vraćali. Svaka primjedba, kritika ili pohvala pomoći će nam kako bismo Vas što bolje razumjeli i doprinjeli uspostavljanju što boljih odnosa. Ono što nas čini jedinstvenim u svijetu naši su djelatnici koji prolaze posebno osmišljenu Jeans akademiju prije početka rada s kupcima. Akademija je nastala radi želje da se kupcima stručno i najkvalitetnije moguće posvetimo i to svakom ponaosob te je kao takva naša Akademija jedinstvena. Početne edukacije te svakodnevno stručno usavršavanje omogućuje djelatnicima jedinstvenu procjenu kupca, od njegovog ulaska u trgovinu. Rezultati Akademije vidljivi su od samog početka te se bilježi znatan porast u prezentaciji i prodaji jeansa“ ističu iz Euope 92.
Nagrade i priznanja
Kao i svih ovih 30 godina i danas ljubitelji jeansa mogu biti sigurni u rukama jeans experata koji, neprestano ulažući u razvoj i praćenje svjetskog tržišta, jeans brandove donose na hrvatsko tržište.
Kao potvrdu statusa omiljenog i priznatog odredišta, kad je jeans i moda u pitanju,Europi 92 uručene su prestižne titule i nagrade Icertias i AAA Bisnode certifikat te Superbrands za Levi’s u zastupništvu i predstavništvu Europe 92.
U vrijeme kad struktura jeans kupaca postaje sve mlađa, potrebno je neprestano biti u trendu i ostati vjeran mnogim naraštajima jer svatko od nas dio je neke jeans generacije!