Pojavom prvog parfema davnih dana u Mezopotamiji pa sve do današnjeg dana, male bočice u kojima se nalaze mirisne note bude sreću i radost u nama. Parfemi su nekada bili rezervirani za najviše slojeve društva, možemo slobodno reći kako su bili jedan od statusa moći i bogatstva. No, danas su parfemi lako dostupni i moramo priznati kako ih apsolutno obožavamo.
Postoji li bolji osjećaj od mirisnih kapljica na tijelu i osjećaja ugode koji vas prati tijekom cijelog dana. Mirisni trendovi mijenjali su se kroz godine, parfeme mijenjamo i sezonski, pa ćemo tijekom ljeta birati one laganije teksture dok će zimski parfemi biti nešto teži. No, klasika je klasika, stoga i u parfemima imamo favorite, vječne mirise koji ne izlaze iz mode.
Chanel No. 5 kultni je parfem prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Publicitet mu je osigurala i Marilyn Monroe koja je na jedno pitanje tijekom intervjua odgovorila kako u krevet liježe sa samo par kapi petice na sebi. Ovaj parfem i danas je jedan od najprodavanijih.
Diorov J’adore moderan i glamurozan miris koji je vrlo brzo nakon izlaska 1999 godine osvojio žene diljem svijeta. Cvjetast i sladak, ali i dalje lagan, za ovaj miris kaže se da je to miris svjetlosti na što aludira i bočica koja je jedna od najprepoznatljivijih u parfemskoj industriji.
Jean Paul Gaultier Classique ili miris koji obećava zadovoljstvo. Drzak i sladak ovaj parfem napravljen je 1993 godine i od tada ne prestaje oduševljavati. Dizajner bočice je Saint Gobain dok je dizajner pakovanja Jean Paul Gaultier osobno.